mandag den 8. juli 2013

Tid til bikini og Grækenland

Der er en 9 dage til vi drager mod blåt hav og glade dage i det græske øhav. Jeg er som altid sent ude med at træne op til en bikini form, derfor vil jeg i denne uge prøve suppekuren. Jeg ved udemærket godt at slankekurer er kortvarigt vægttab, men som kickstart er det måske ikke så tosset? 
Jeg er på den såkaldte forbrændingssuppekur, en suppe der består af 50% hvidkål og bønner og chili. 
Den skulle udrense kroppen og sætte forbrændingen i vejrs. Heldigvis må man gerne spise frugt og grønt ved siden af :)
Og vigtigst af alt, man må drikke kaffe! Jeg ville ikke holde en dag på job uden kaffe. 
Jeg er stadig på 1. Dagen og det går fint. Jeg er bare aldrig rigtig mæt, men måske jeg vænner mig til det? 
Nu må vi se hvordan det går i morgen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar