tirsdag den 16. juli 2013

Store rejsedag!

I dag rejser vi til Grækenland, jeg glæder mig som et lille barn, men er også utrolig spændt på flyveturen. Vi flyver fra kastrup-munich og fra munich-athen, lidt besværligt, men det gjorde rejsen billigere :). 

På pakkelisten er blandt andet masser af kjoler, sandaler, solcreme, shorts, t-shirts, 3 forskellige bikinier, bøger, heriblandt "den store Gatsby" af F. Scott Fitzgerald og "Klokken fra Makedonien" af Knud H. Thomsen og bogen jeg købte på den græske ø 'Sifnos' om de græske guder. Så er jeg godt dækket ind og jeg glæder mig til at dase og bade og nyde græsk mad og læse en masse gode bøger. 

Vi er væk i 13 dage og jeg vil prøve at være uden net og telefon i alle dagene, nu må vi se om jeg kan. Jeg har tænkt mig at smide en masse billeder og gode historier samt anbefalinger op fra de græske øer. 

Jeg tænker at I kan på denne blog dermed kan fonde lidt inspiration til jeres rejse. Det er andet gang at jeg er der, og jeg glæder mig til at udforske nye og spændende øer. 
Det bliver en fest! Og er man bare en lille smule til historien om Disneys Herkules, den rigtige Herakles og de gamle græske guder, så er Grækenland stedet for dig :) A dieu! 

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, du får en fantastisk ferie! Der er nu noget rart ved at trække stikket helt ud og glemme internet-verdenen for en stund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke. Det var helt fantastisk, og energien til at lave en hel masse hjemme i Danmark var tilbage. Jeg kunne desværre ikke lade min telefon helt værre, jeg må indrømme, desværre, jeg er vidst afhængig :S
      Undskyld for det sene svar, jeg troede faktisk at jeg havde svaret dig tilbage.

      Slet