onsdag den 14. august 2013

På ø-hop i det græske.

Denne sommer tilbragte jeg 2 uger i det græske ø-hav. Min kæreste og jeg havde planlagt at tage forbi øerne: Milos, Paros og Sifnos, planerne ændrede sig på vejen og vi tog til Naxos i stedet for Sifnos.

Jeg vil på denne blog skrive rejseanmeldelser om hver ø vi sejlede til, og uploade billeder derfra. Jeg har ikke haft meget tid til at skrive om øerne siden hjemkomst grundet arbejde og oprydning i lejligheden og boligindretning, tid til venner og familie og så går tiden stærkt.
Allerede på lørdag smutter vi afsted til Montenegro, som jeg også vil fortælle om her på bloggen. Der er meget godt i vente, og jeg håber I kan bruge mine rejseanmeldelser til inspiration og glæde :)
Udsigt fra Milos. Taget fra scooteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar