mandag den 24. juni 2013

Den Aller Første Blog

Jeg er som mange andre blevet ramt af blogmanien, og skal nu træde mine første trin ud i en verden, som jeg må indrømme, at jeg ikke har meget kendskab til. Jeg forestiller mig at min blog kommer til at handle om livet som studerende i København (hvis jeg kommer ind på pædagogstudiet til efteråret). Den kommer til at handle om mig, min livsstil, københavn, steder jeg rejser hen (denne sommer: Græske øhav, Montenegro og Berlin), bøger jeg læser, musik jeg hører, mad jeg spiser, mode jeg kan lide og stort set hvad mange andre også skriver om. Hvorfor det er spændende at skrive?
Man lærer sig selv bedre at kende, får udfodret sine skrivefærdigheder, får udfordret sig selv i at tage billeder (de skal jo til) og min Carrie Bradshaw-lyst (hvem ville ikke leve som den dame?) bliver udløst.
Hvorfor læse min blog?
Fordi jeg forhåbentlig fanger din interesse, skriver om noget du synes er interessant og er relevant for dig.
Jeg ved godt at den første blog her bliver lidt kedelig, men jeg skal nok leve op til et højere niveau, det skal nok komme til at blive interessant. Jeg elsker at skrive og formålet for mig med denne blog er at få lov til at skrive for jer. Enjoy!
I får lige et billede med at den flotte og ikke mindst skønsangskyndige herre Otte Brandenburg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar